5. oktober 2010

Vilde planer og kærlighed ved første blik

Åhh hvor var jeg begejstret, da jeg kom til Gaziantep for 6 uger siden. Alle disse smukke ting, som man kunne komme til at eje - hvis pengeposen og kufferten holdt. Vi fik meget hurtigt vilde planer om at indrette et værelse derhjemme i Tyrkisk stil - ideerne udviklede sig efter vi sov under åben himmel i Kappadokia - et pavillion eller et havehus - eller en kiosk, som det hedder på fransk.

Det bliver værre - hvorfor flytte Tyrkiet til Frankrig - hvorfor flytter vi ikke os selv til Gaziantep  ??..... Ikke hele tiden - bare noget af tiden. I et af de gamle byhuse. ...

På min tur gennem byen i dag - tog jeg endnu et billede af et af disse gamle huse. Og jeg har været overheldig i dag - for huset ejer kom forbi og låste døre og hængelåse op og inviterede mig indenfor.

Det blev kærlighed ved første blik - se selv. Så jeg har vilde planer - jeg vil købe et hus, som ikke er til salg for penge, som jeg ikke har... men lægge vilde planer og drømme, det kan jeg.












Ingen kommentarer: